דוריה למפל כאן 11 / דוריה למפל On Twitter ×–×” ×”×™×” היום שהיה קדימוניםונהנים : מגישת חדשות הערב בכאן 11.

דוריה למפל כאן 11 / ×"ורי×" למפל On Twitter ×–×" ×"×™×" ×"יום ש×"×™×" ק×"ימוניםונ×"נים : מגישת חדשות הערב בכאן 11.. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11.

מגישת חדשות הערב בכאן 11. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

×
×"מ×'יש×" ×"×›×™ ימנית ×"כירו את ×"פנים ×"×—×"שות ×'מ×"×"ור×" של כאן 11 from www.srugim.co.il
מגישת חדשות הערב בכאן 11. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת.

למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. סדר יום עם קרן נויבך. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ.

מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. מגישת חדשות הערב בכאן 11. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות.

מ×
מ×"×" ×"ייצו×' 2019 סיכום ר×'עון ×"שי×"ור ×"צי×'ורי מ×"יר פחות אולפן שישי ×—×"שות ×"ש×'וע וח×"שות ×"ער×' ×'ראש ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
סדר יום עם קרן נויבך. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט.

דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון.

×—×
×—×"שות ×"ער×' 07 01 20 כאן from kanstatic.azureedge.net
הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. אני רוצה להודות למנהליי ולע. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ.

היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ.

Posting Komentar

0 Komentar